Kwaliteit
Kwaliteit staat bij De Merwelanden
hoog in het vaandel.
PREZO
Klanttevredenheid
Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en blijven. Daar werken wij, samen met onze medewerkers, hard aan. Om een goede indruk te krijgen van de klanttevredenheid voeren wij regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek uit.
Naast ons eigen onderzoek wordt er eenmaal per twee jaar een groot onderzoek uitgevoerd door een extern bureau. Dit onderzoek is een verplichting vanuit de branchevereniging. Bent u benieuwd naar de uitkomsten voor De Merwelanden? Klik dan hier.
Klachtenafhandeling
ZorgkaartNederland
ZorgkaartNederland is een platform waarop cliënten en hun familie of mantelzorgers hun ervaring met een zorginstelling kunnen delen. De site is een initiatief van Patiëntenfederatie Nederland. Aarzelt u niet om een beoordeling op deze website achter te laten. Uw complimenten of aandachtspunten horen wij graag. Wilt u uw beoordeling geven, klik dan hier.
Carenzorgt.nl
Om de communicatie tussen u, familieleden, mantelzorgers en De Merwelanden te ondersteunen is er de gratis website www.carenzorgt.nl. Hier kunt u een agenda gebruiken waarin u afspraken zet, zoals wanneer u huishoudelijke hulp heeft, wanneer u gaat wandelen of wanneer u een bezoek brengt aan een dokter. U kunt ervoor kiezen om familieleden, kennissen of buren toegang te geven tot deze Caren-agenda. De mensen die u toegang geeft tot Caren kunnen deze berichten lezen en zijn daardoor goed op de hoogte van hoe het met u gaat.
Omdat De Merwelanden een koppeling heeft met Caren, kunt u hier ook uw dossier en uw zorgplan lezen en de agenda en de rapportage van zorgmedewerkers inzien.